Capacitate cubica container maritim 40′ : 66.4 m³
Sarcina utila (greutate) container maritim 40′ : 26,760 kg – 28,760 kg.
Greutatea proprie container maritim 40′ : 3,720 kg – 3,740 kg.
Greutatea bruta maxima container maritim 40′ : 30,480 kg – 32,500 kg.
Lungime interioara container maritim 40′ : 12.032 metri.
Latime interioara container maritim 40′ : 2.352 metri.
Inaltime interioara container maritim 40′ : 2.392 metri.
Lungime exterioara container maritim 40′ : 12.192 metri.
Latime exterioara container maritim 40′ : 2.438 metri.
Inaltime exterioara container maritim 40′ : 2.591 metri.
Latimea deschiderii usii container maritim 40′ : 2.340 metri.
Inaltimea deschiderii usii container maritim 40′ : 2.280 metri.
Containerul va fi construit cu cadre din oțel, părți laterale și perete frontal din oțel ondulat complet, uși duble din oțel ondulat orizontal la capătul din spate, acoperiș din oțel ștanțat și accesorii de colț.
Toate sudurile exterioare, inclusiv cadrele de bază, vor fi sudură continuă cu gaz CO2.
Garniturile de colț vor fi proiectate în conformitate cu ISO 1161 și fabricate la lucrările aprobate de societatea de clasificare. Există două seturi de buzunare pentru stivuitoare, o pereche este pentru containerul încărcat complet și cealaltă este pentru containerul gol.
Fiecare buzunar pentru stivuitor este construit din o placă superioară plată de oțel cu grosimea maximă de 3,0 mm și două plăci de capăt inferioare plate de 200 mm adâncime x 6,0 mm grosime între două traverse de secțiune a canalului. Unul set de buzunare pentru stivuitoare este proiectat în conformitate cu cerințele ISO.
Podeaua va consta din șase bucăți de placaj/scânduri de bambus, șină centrală a podelei și șuruburi autofiletante.
Podeaua din lemn/bambus care urmează să fie construită cu placaj din lemn de esență tare/plăci de bambus cu grosimea de 28 mm este așezată longitudinal pe elementele transversale între șina centrală a podelei cu bară plată de 4,0 mm grosime și șinele laterale inferioare. 1) Specii de lemn: Apitong, placaj din lemn de esență tare sau compozit din lemn de bambus 2) Lipici: Rășină fenol-formaldehidă. Cadrul din spate va fi compus dintr-un prag de ușă, doi stâlpi de colț, un antet de ușă și patru accesorii de colț, care vor fi sudate împreună pentru a face ușa. Fiecare container va avea uși cu aripă dublă în cadrul din spate, iar fiecare ușă va fi capabilă să se balanseze cu aproximativ 270 de grade.
Două seturi de șuruburi galvanizate pe ansambluri de închidere model cu mânere din oțel forjat sunt montate pe ușa stângă, iar un set (cu mânere prelungite din oțel presat) este montat pe ușa din dreapta, folosind șuruburi din oțel zincat și șuruburi Huck conform cerințelor TIR.
Ușa din stânga nu poate fi deschisă fără deschiderea ușii din dreapta atunci când containerul este sigilat în conformitate cu cerințele TIR. Pe fiecare dispozitiv de fixare a mânerului de blocare sunt prevăzute prevederi pentru sigiliul vamal și pentru lacăt pentru a acoperi zona sigilată în conformitate cu cerințele TIR. Cinci (5) inele de fixare sunt sudate pe fiecare șină laterală superioară și inferioară la ondulațiile încastrate ale panourilor laterale, dar nu au extrudat niciun spațiu de încărcare (total 20 de inele). Trei (3) tije de ancorare sunt sudate pe fiecare stâlp de colț la poziția de 150 mm mai sus de podea și 200 mm mai jos de suprafața inferioară a fitingului de colț superior și mijlocul stâlpului de colț. Pe fiecare stâlp de colț din spate este prevăzută o fantă de sprijin, având o dimensiune de 60 mm lățime x 40 mm adâncime, astfel încât să poată fi aranjate șipci groase de 2 1/4" pentru a preveni deteriorarea ușilor din cauza mișcării încărcăturii.
Fiecare container va avea 8 ventilatoare mici din plastic de tip labirint.
Fiecare ventilator este fixat pe partea superioară din dreapta și din stânga a fiecărui perete lateral cu trei diametre de 5,0 mm. Șuruburi Huck din oțel inoxidabil în conformitate cu cerințele TIR după uscarea acoperirii superioare și strânse cu material de etanșare pe toată periferia, cu excepția părții inferioare, pentru a preveni scurgerea apei.